lauantai 27. elokuuta 2011

Halpaa kuin makkara

Siitä lähtien, kun törmäsin tuohon mahtavaan kotiin interwebin sisustussfääreissä, olen haaveillut käyttämättömänä lojuvasta osoitetaulusta, johon voisi hassutella oman keittiönsä menun. Riemun määrä oli suuri, kun semmoinen pölähti vähän aikaa sitten eteeni veljeni juuri putkiremontoidun talon rappukäytävässä.

Ruokalistan laatimista tosin rajoitti hieman sukunimien melko rajallinen kirjasinskaala. Pojan lisäämä Hesohesnan tarkoittaa hänen omalla kielellään kuulemma Subbarin juustopatonkia. Sen täytyy olla hyvää kun maksaakin noin paljon!

8 kommenttia:

  1. Vinks vinks: noita kirjaimia saa sellaisista avain/lukkokaupoista, omaan tauluuni ainakin löytyi yhdestä sellaisesta putiikista!

    VastaaPoista
  2. Hieno! Ja just hyvä kun sanat on vaan sinnepäin :)

    VastaaPoista
  3. Ihan mahtava ja hauskat annokset saitte käytettävissä olevista kirjaimista :D

    VastaaPoista
  4. Kiitos Jenni vinkistä, tiiän sitten minne lähteä jos ruokalista tai sen osat tuntuvat vaativan täydennystä!
    Laura ja Onneli: kiitti! Tuo vajavaisuus tuntuu nyt jo kovin kotoisalta - kuvastaapa se kyllä välillä meidän arkikeittiön antiakin :)

    VastaaPoista
  5. Hurraa! Mä oon kaiketi vähän samanlainen sananvääntäjä kuin teidän poikakin :)

    VastaaPoista
  6. Tosi magee löytö! Mä tahtosin löytää kans :-)

    VastaaPoista
  7. Tanja, järkätäänpä jonakin lähiviikonloppuna taas tapaaminen, niin päästään yhdessä sanataiteilemaan (ja tekemään autovaihtokauppoja)!
    Jonna, eiköhän se onni vielä sinunkin kohdallesi osu :)

    VastaaPoista
  8. Joo järkätään! Mä oon mahdollisesti buukannut tämän syyskuuni aika naurettavan täyteen kaikenlaista, mutta kaikki suunnitelmat eivät ole vielä ihan lukkoonlyödyt. Olisi tosi mukava nähdä taas.

    VastaaPoista