sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Rättiväsymystä ja hyllytys

Tunnelmat ensimmäisen lomanjälkeisen työviikon jäljiltä ovat olleet rättiväsyneet. Pieni sisustuksellinen puuhastelu on saanut aatokset mukavasti toisaalle: makkarin seinän täyttö otti pienen edistysaskeleen, kun nakkasin sille vanhan mustan pyörylähyllyni. Pari vuotta pois seinältä oltuaan se tuntuu taas ihan virkistävältä katsella. Tuolle RK:n julisteelle olen yrittänyt kovasti selailla seuraa Mintun vinkkaamasta Poster Cabareesta, toistaiseksi vielä tuloksetta. Valinnan vaikeus on nimittäin liian suuri!

6 kommenttia:

  1. Tämä muistutti minua, että muutama seinällepano projekti odottais..pitäis pistää hommaks.

    Mukavan näköistä sinulla täällä, oli kiva piipahtaa :)

    VastaaPoista
  2. Mukava kun piipahdit, kovasti nättiä on omallakin tontillasi!

    VastaaPoista
  3. Mulla on itselläni myös kehykset odottamassa ehkä juuri tuota rk:n julistetta ja society 6 tai joku muu kiva paikka saa tilaukseni jostain julisteesta joskus kun saan aikaiseksi. Piipahdahan mulla joskus kylässä.

    VastaaPoista
  4. Tuo rk:n juliste on kyllä näppärä seinäkoriste, miellyttävän julistamaton julisteeksi.
    Kylässä olen jo luonasi käynytkin, useammankin kerran - kommentointiin viime viikot ovat vain olleet turhan kiireisiä :)

    VastaaPoista
  5. Hei! Minulla on sama rk:n juliste, ja haluaisin tiedustella, mistä olet ostanut tuon kehyksen? En nimittäin ole löytänyt sille oikeanlaista, mutta tuo näyttää hyvältä. :)

    t. Blogin ihailija

    VastaaPoista
  6. Hei Ihailija! Raamit löytyivät Forumin kattotason kehysliikkeestä (Helsingistä, siis). Siellä oli hyvä valikoima kaikenkokoisia- ja näköisiä.

    VastaaPoista